КОИ СМЕ НИЕ

60 ХЕЛТ КЛУБ е място, което ще зареди с енергия тялото, духа ума...

Фитнес клубове от ново поколение, където вашето спокойствие е толкова важно за нас, колкото и натоварващите фитнес тренировки,

фитнес клубове, където ще намерите...

вашето място, вашето време, вашите приятели...

ЗА ВАША ИНФОРМАЦИЯ

Личният фитнес инструктор е посветен на това да ви помогне да влезете във форма и да се увери, че изпълнявате упражненията с правилна техника без опасност от контузии. Персоналният треньор ще създаде тренировъчна програма в зависимост от вашите лични цели. Това не е обикновен тренировъчен режим, това е лично изживяване за двама ви. И всичко това, за да достигнете до пълния си потенциал по забавен и безопасен начин. Каква е Вашата полза от личния треньор?

1. ВИЕ ЖЕЛАЕТЕ ДА ТРЕНИРАТЕ

Вие имате желание за тренировки, но не сте тренирали и за вас е важно да ви бъде отделено внимание като ви се обясни и покаже всяка необходима стъпка. Това е ключов момент за вас, защото от правилното трениране зависи преди всичко здравето ви. С точно подбрани и дозирани тренировки вие ще постигнете желаните резултати и нещо повече, ще получите ползи, за които не сте подозирали.

2.ВИЕ ТРЕНИРАТЕ, НО БЕЗ РЕЗУЛТАТ

Вие тренирате от известно време. В началото сте усетили тонуса, който тренировките дават, но въпреки вложените желание и физически усилия, очакваните резултати не идват. Това ви разколебава и демотивира. Започвате да губите желание за тренировките, които не ви носят полза. Минават ви мисли да се върнете към живота с недостатъчно физическа активност или - което е по-лошо - да подчините тренировките си на нездравословни методи и медикаменти. Това е решителен момент за вас! Вие имате нужда от личен треньор!

3.КАКВО ВИ ДАВА ЛИЧНИЯТ ТРЕНЬОР?

Личният треньор е експерт, който е трупал своя опит с години и е успял да изгради работеща система от полезни практики за здравословен живот. Той ще отдели цялото си внимание на вас и вие ще имате възможност да вървите по един изпитан път. Използвайки своя опит при директна работа с хора, той ще промени тренировъчната ви програма и ще я дозира точно, съобразявайки се с вашите цели.

- ЛТ вижда най-прекият и подходящ път за достигане на вашите цели.
- Всяка ваша стъпка ще бъде прецизно планирана.
- Ангажирането на личен треньор е допълнителен фактор за вашата мотивация.
- Вие имате постоянната подкрепа на вашия ЛТ.
- ЛТ следи вашето състояние и дозира натоварването за да сте в безопасност.
- ЛТ ще ви даде цялостен поглед върху вашите физически и хранителни навици.
- ЛТ поддържа вашата мотивация през цялата тренировка.
- ЛТ ви помага да оцените вашия прогрес и ви учи на търпение.

 4.ПОЛЗВАНЕТО НА ЛИЧЕН ФИТНЕС ТРЕНЬОР ИЗКЛЮЧВА:

- Риска от наранявания и контузии;
- Изтощението от неправилно трениране;
- Застоя при резултатите;
- Скуката и депресията;
- Възможността от допускането на грешки.

360 Health Club разполага с треньори на Ваше разположение от понеделник до петък в пълното работно време на клуба. Не се колебайте да се възползвате от техните професионални напъствия.

1.  След всяка тренировка с гири или други уреди в залата ги оставяйте на мястото им. Сигурно дори самите вие сте се сблъсквали с проблема, ако отидете в голяма зала и да не можете да намерите някое приспособление, защото не е на мястото си. Никой не е длъжен да подрежда тежестите след вашата тренировка, това е личмо задължение на всеки трениращ. Винаги може да помолите по- силен от вас трениращ или инструктор да ви окаже съдействие и момощ в разтоварването на щанга или преместването на тежести от точка А до точка Б.

2. Дръжте се уважително с останалите. Не е необходимо да коментирате техния напредък и да се подсмихвате. Всеки има различни цели и ако едни искат да имате визията на професионален бодибилдър, то други просто са дошли за да тренират за тонус или просто да отслабнат.

3. Винаги тренирайте с чисти маратонки. Вашият екип трябва не само да е удобен за тренировките ви, но също така да е винаги чист.. Все пак на вас няма да ви е приятно, ако до вас тренира човек, който не мирише добре, затова се погрижете и за това вие. Не прекалявайте обаче със спрейовете и дезодорантите, достатъчно е просто да миришете на чисто.

4. Взаимното уважение е не по-малко важно. Така например, ако имате нужда от помощ от треньор или партьор, но точно сега той е зает, изчакайте да ви се окаже помощ.

5. Ако залата е малка и от всяка група уредите са само по един, тогава имайте предвид това и не ползвайте уредите като пейки. Все пак всеки иска да тренира и вие трябва да се съобразите с това.

6. Силните възгласи понякога са неизбежни по време на тренировката, но това съвсем не значи че трябва умишлено да ги правите дори на фона на трудните силови упражнение, тъй като едва ли ще се хареса на всички в залата да се чувстват като в дивата джунгла.

7. По-добре е разговорите с приятелите ви, с които сте дошли да ги оставите за след тренировката, защото така не само, че ще пречите на другите, но и вашата тренировка няма да е ползотворна. По-добре е да си вземете любимата музика с вас и да я слушате докато тренирате.

Вашето поведение в спортната зала издава вашето възпитание и култура. Фитнес залата е обществено място, не се дръжте все едно сте си у дома. Уважавайте всички трениращи и целият персонал!

Има една такава максима, че спортът е здраве. Това е самата истина, но при наличие на здравословни проблеми, човек трябва да бъде внимателен и да се отнесе сериозно. При наличие на здравословно заболяване винаги се консултирайте с лекар- специалист. Научете кой е най-подходящият спорт при даденото заболяване и дали може да посещавате фитнес залата.

При сърдечни проблеми, епилепсия, разширени вени задължително се консултирайте с лекар дали може да правите кардио тренировки-  с каква продължителност и каква интензивност и дали работата с тежести може да бъде опасна за вашето здраве.

При наличие на контузии изчакайте визстановителният период и почнете работа с рехабилитатор преди да се върнете отново към фитнес залата.

При настинка и грип, чувство на отпадналост или покачена температура не трябва да се тренира! Изчакайте вашето оздравяване и тогава се върнете към спортни занимания.

Бъдете отговорни към себе с и вашето здраве, спортната зала не носи отговорност ако вие имате заболяване, което би довело до припадък или гърч. Бъдете внимателни и обръщайте внимание на сигналите, които тялото ви подава- болка, виене на свят, гадене, сухота в устата, не прнебрегвайте симптомите, бъдете разумни и отговорни към себе си.  

При прекомерна консумация на алкохол, моля избягвайте фитнес тренировките! Най-доброто решение за вас е да се отдадете на почивка.

ПАРТНЬОРИ

От нашия Блог

November 28, 2017
November 14, 2013
November 14, 2013
November 14, 2013
November 14, 2013

НАМЕРЕТЕ НИ НА

  • бул. Джеймс Баучер 100, Хотел Маринела
  • ул. Хаджи Димитър 9-11
  • София 1000
  • 088 5897860 ( Маринела )
  • 088 9779889 ( Цар Освободител )
  • support@360healthclub.bg