Водна Аеробика

Водна аеробика (аква аеробика) е вид аеробика, която се изпълнява в басейн с дълбочина от 1 м нагоре (може да се играе както със стъпване на дъното, така и в дълбок басейн). Представлява комплекс от упражнения, подходящи за всяка възраст и съобразени с индивидуално спортно ниво. 

Водната аеробика съчетава фитнес, пилатес,бойни изкуства, джогинг, плуване, каланетика. Тренировката е с продължителност от 60 мин и включва: загрявка, същинска аеробна част, в която се редуват периоди на вдигане и намаляване на пулса (интервално кардио), стречинг – разтягане за отпускане на мускулатурата. Със специални уреди се натоварват всички мускулни групи, като вероятността от получаване на травми е сведена до нула.

Предимства на водната аеробика:

  • не натоварва ставите - 80% от теглото на индивида се поема от водата
  • укрепва сърцето и увеличава притока на кислород към мускулите
  • съпротивлението на водата тонизира мускулите и те извършват по-голяма работа.
  • добър начин да се свалят излишните килограми,да се стегне и извае фигурата.
  • подходяща за хора с травми, болки в кръста, дископатии, дискови хернии,разширени вени,слаба мускулатура, застоявания.

От нашия Блог

July 12, 2018
November 28, 2017
November 14, 2013
November 14, 2013
November 14, 2013

НАМЕРЕТЕ НИ НА

  •  бул. Джеймс Баучер 100, Хотел Маринела
  • София 1000
  • 088 5897860 ( Маринела )
  • support@360healthclub.bg
  •  ул. Хаджи Димитър 9-11
  • София 1000
  • 088 9779889 ( Цар Освободител )
  • support@360healthclub.bg